F1 oznámila víceletou spolupráci s Nestlé, přičemž produkt společnosti KitKat se stane oficiální čokoládou mistrovství světa ve Formuli 1. Podle smlouvy se logo KitKat objeví na tratích Formule 1 a fanoušci se mohou těšit na spotřebitelské akce, soutěže a na některých závodech také na speciální zóny pro fanoušky Nestlé.
Dohoda oficiálně začne v roce 2025 a od následujícího roku se dynamicky rozšíří. Plánuje se, že novou spolupráci budou propagovat veselým a lehkým obsahem, ale podrobnosti zatím nebyly zveřejněny.
„Jsme rádi, že s námi navázal partnerství takto renomovaný globální brand. Všichni je mají rádi a nemůžeme se dočkat těch fantastických zážitků, které našim fanouškům a našemu sportu poskytnou na tratích.” - prohlásila Emily Prazer, obchodní ředitelka F1.
Bernard Meunier, marketingový a prodejní ředitel Nestlé, také vítá nového partnera a s nadšením očekává společnou práci:
„Formule 1 je globální sport s dynamicky rostoucí a různorodou základnou fanoušků, která zahrnuje také mladé publikum. Díky jejich globální přítomnosti a nabitému kalendáři poskytuje F1 perfektní platformu pro připomenutí, že si s KitKat mohou dát pauzu.” - zaznělo v úvodním prohlášení.