Což by za normálních okolností nebylo špatné. Kdyby se mezi tím nepotápěly tratě jako Imola, Spa Francorchamps, Zandvoort a další legendy...
Protože to, že bez minulosti není budoucnost, uznává snad i ten nejhloupější člověk. Každopádně se v Liberty Media snaží toto vyvrátit. Poté, co jejich obecné změny pravidel selhaly, nyní se pokoušejí o zaplnění závodního kalendáře a o výprodej celého sportu. Jejich jasným klenotem (noční můrou...) je projekt Miami.
„Stačily tři, aby se Miami Grand Prix stala jedním z nejdůležitějších a nejvíce vizuálně atraktivních závodů v našem závodním kalendáři (WTF??). Výjimečná kvalita, výjimečná příprava, která skutečně imponuje záměrům a představám F1, globálně i ve vztahu k USA.
Tato smlouva je milníkem a zárukou, a její prodloužení do roku 2041 je strategickým milníkem, kterým dále posilujeme americký vliv, upevňujeme zdejší fanouškovskou základnu a naše stále těsnější vztahy s nimi. Je jich čím dál víc, jsou čím dál vášnivější a chtějí čím dál více závodů.” - prohlásil Stefano Domenicali.
Skvělé. A pokud bychom mohli požádat, jako Evropan a Ital, zařiďte prosím také Monzu, Monako a Silverstone! Na jejich místa se vejde pár hrozných amerických honičů kachen...
Foto: Sky Sports