Objednávky
Dotazy a problémy související s objednávkami. Ke kontrole stavu své objednávky potřebuješ registrovaný účet.
Share Stav vaší objednávkyVrácení produktu
- U FansBRANDS můžeš objednaný produkt vrátit unikátním způsobem po dobu 180 dnů (v původním stavu, spolu s originálním obalem).
- Pokud sis to rozmyslel, klikni sem a vrať produkt!
- Pokud máš pocit, že máš problém se zárukou, klikni sem!
Jak mohu vyměnit produkt?
- Neposkytujeme tradiční možnost „výměny produktů“, takže neumíme vyměnit produkt za produkt.
- Neexistuje ani možnost „výměna kurýrem“, takže nemůžeme poslat kurýra s novým produktem, za který ti vymění tvůj starý.
- Pokud chceš jiný produkt namísto toho, který si si objednal, pošli nám ho zpět!
- Po přijetí balíku a ověření produktu ti připíšeme částku objednávky na tvůj účet u nás.
- Pokud nemáš účet FansBRANDS, vytvoříme ti ho.
- Objednej si produkt, který hledáš!
- Připsanou částku můžeš plně využít při objednávce.
- POZOR! Cena produktu se může mezitím změnit, nechceš-li čekat na připsání částky, udělej novou objednávku!
- Klikni zde pro vrácení produktu!!
Jak mohu zadat objednávku?
- Vyber si z nabídky příslušný tým Formule 1 nebo závodníka (např. Ferrari nebo Lewis Hamilton)!
- V rámci hlavní kategorie si můžeš vybrat další podkategorie nebo zobrazit všechny produkty.
- Pokud se ti líbí některý z produktů v seznamu, klikni na obrázek produktu nebo na tlačítko "Podrobnosti".
- Zkontroluj VELIKOST na stránce produktu! Mnozí objednávají špatnou velikost.
- Pokud nemůžeš najít velikost, kterou potřebuješ, to znamená, že jej NEMÁME.
- Po výběru správné velikosti klikni na tlačítko "Přidat do košíku"!
- Ve vyskakovacím okně můžeš přejít na stránku "KOŠÍK", kde si můžeš vybrat DÁREK.
- Pokud máš kód kupónu, můžeš jej ověřit na stránce KOŠÍKU.
- Pokračuj kliknutím na tlačítko "OBJEDNAT"!
- Vyplatí se objednávat s registrací, protože stav objednávky si můžeš zkontrolovat později a VIP členství můžeš využít jen s registrací.
- Zadej své údaje, zejména E-MAILOVOU ADRESU, TELEFONNÍ ČÍSLO!
- Kliknutím na tlačítko "Další" vyber způsob dopravy a platby.
- Kliknutím na tlačítko "Další" zkontroluj produkty a dodací adresu! Označ, že souhlasíš se Všeobecnými obchodními podmínkami a klikni na tlačítko „OBJEDNAT“.
- Počkej, až tě systém přesměruje do online platebního rozhraní!
- Pokud se ti nepodaří zaplatit online, prohlédni si informační blok o typických chybách při platbě online!
Telefonická objednávka
Objednávku můžeš zadat i telefonicky.
- Naše telefonní číslo: +420 228 881 419, +36 27 300 600
- Kdy můžeš objednat telefonicky? Pouze ve všední dny od 9 do 16 hodin.
- Před telefonickou objednávkou prosím klikni zde pro více informací!
Jak si mohu vybrat dárek k objednávce?
- Na stránceKOŠÍKU pod seznamem produktů přidaných do košíku najdeš volitelné dárky.
- Čím máš vyšší hodnotu objednávky, tím hodnotnější dárek si můžeš vybrat.
- Více o dárcích si můžeš přečíst na tomto odkazu.
Neobdržel jsem potvrzovací email
- Nejprve zkontroluj složky SPAM a REKLAMA ve své e-mailové schránce!
- Pokud ho nemůžeš najít ani tam, pravděpodobně jsi zadal špatný email.
- Pokud chceš opravit svoji e-mailovou adresu, kontaktuj nás na adrese sales@fansbrands.com! V tomto případě se nezapomeň identifikovat něčím, jako je jméno a dodací adresa!
Mohu sledovat stav své objednávky?
- Je důležité, že pouze registrovaní zákazníci mohou sledovat stav své objednávky.
- Přihlas se ke svému účtu a z nabídky vyber OBJEDNÁVKY.
- "Objednávku lze zabalit" - objednávku jsme obdrželi, čeká na zpracování, při platbě online zkontroluj, zda transakce proběhla úspěšně!
- "V odběru" - náš personál shání objednané produkty, brzy je zabalí.
- "Objednávka zabalená" - produkty jsou zabaleny a brzy budou předány kurýrovi.
- "Doručuje se" - kurýrní služba převzala balík, nyní můžeš získat další informace od kurýrní služby.
- "Zrušení objednávky" - v případě neúspěšné platby po určité době objednávku stornujeme.
- Klikni sem pro sledování zásilky!
Jak změním svou objednávku?
Dodatečně jsi zjistil, že sis objednal špatnou velikost nebo bys chtěl něco přidat k objednávce, popřípadě sis neuměl vybrat dárek?
- Pokud je objednávka ve stavu „Objednávku lze zabalit“, můžeš požádat o úpravu objednávky.
- Doručovací adresu můžeš změnit po konzultaci s kurýrní službou. Přečtěte si více...
- Můžeš napsat i e-mail, ale je lepší – v pracovní dny, během pracovní doby – požádat o změnu telefonicky, protože vybavení je rychlejší.
Jak mohu zrušit objednávku?
- Objednávku můžeš zrušit, pokud je stav objednávky "Objednávku lze zabalit".
- Pokud chceš objednávku zrušit, klikni zde a postupuj podle pokynů!
Obdržel jsem vadný výrobek
- Málokdy se stane, že z nějakého důvodu nedostaneš produkt, který jsi očekával. Produkt se například liší od fotografie na webu nebo velikost na obalu neodpovídá etiketě.
- Je také možné, že výrobek byl poškozen při přepravě nebo má výrobní vadu.
- V takovém případě pošli fotku na sales@fansbrands.com a my objednávku prošetříme!
- Pokud při předběžném šetření uznáme reklamaci za oprávněnou, výrobek na vlastní náklady odvezeme a zašleme výměnu nebo vrátíme peníze.
Objednávám nyní, ale chci doručení později
- Při online objednávce uveď do poznámky k objednávce, kdy si přeješ doručení (např. „Chci dostat balíček do 14. prosince 2022“)
- V případě telefonické objednávky předej tyto údaje našemu zákaznickému servisu!
- Dodací dobu neumíme vypočítat na 100%, ale obecně balík předáme kurýrní službě tak, aby se k tobě dostal v požadovaný den.
Kde najdu fakturu?
- Faktura bude zaslána na uvedený email do 8 dnů od uzavření objednávky
- Zkontrolujte také svůj SPAM a reklama!