• Dodací lhůta

    2-4 pracovní dny

  • Dodání zdarma

    Nad 4.000 Kč

  • Skladem

    Všechny produkty skladem

  • Záruka vrácení zboží

    180 pracovních dnů

FansBRANDS®

Informace o objednávce

Ve FansBRANDS® je každá objednávka jednoduchá a přehledná! Zkontrolujte naše informace o objednávkách a užijte si rychlý a bezproblémový nákup!

Objednávky od

Neobdržel jsem potvrzující dopis

  • Nejprve zkontrolujte složky SPAM a PROMOTION ve svém poštovním klientovi!
  • Pokud ji tam nenajdete, pravděpodobně jste zadali špatnou e-mailovou adresu.
  • Kontaktujte nás a opravte svou e-mailovou adresu! V takovém případě se nezapomeňte něčím identifikovat, například jménem a poštovní adresou!

Mohu sledovat stav své objednávky?

Stav své objednávky můžete sledovat ve svém účtu.

Chcete-li sledovat svou zásilku, přejděte dolů ke způsobům doručení!

Jak mohu zrušit svou objednávku?

Chcete-li zrušit svou objednávku, kontaktujte náš zákaznický servis v sekci Kontaktujte nás!

Objednávku můžete zrušit, pokud ještě není uzavřena. Pokud byla úspěšně dokončena a zásilku jsme odeslali kurýrem, můžete ji pouze vrátit.

Pokud zásilku neobdržíte, systém vás automaticky zařadí na černou listinu, takže objednat můžete pouze později s předplacením. Děkujeme vám za pochopení.

Obdržel jsem vadný výrobek

  • Málokdy se stane, že z nějakého důvodu nedostanete produkt, který jste očekávali. Například se výrobek liší od fotografie výrobku na webových stránkách nebo velikost na obalu neodpovídá velikosti na štítku.
  • Je také možné, že výrobek byl poškozen při přepravě nebo má výrobní vadu.
  • V takovém případě nám prosím zašlete fotografii na adresu sales@fansbrands.com a my objednávku prošetříme!
  • Pokud po předběžném prošetření uznáme reklamaci za oprávněnou, vyzvedneme výrobek na vlastní náklady a zašleme vám náhradní výrobek nebo vrátíme peníze.

Kde najdu fakturu?

  • Faktura bude zaslána na e-mailovou adresu uvedenou na konci objednávky.
  • Zkontrolujte si také složky SPAM a propagační materiály!

Jak mohu změnit svou objednávku?

Uvědomili jste si dodatečně, že jste si objednali špatnou velikost, nebo byste chtěli k objednávce něco přidat, případně jste si nestihli vybrat dárek?

  • Dokud není vaše objednávka uzavřena, můžete požádat o její změnu.
  • O změnu doručovací adresy můžete požádat kontaktováním kurýrní služby.
  • Můžete také poslat e-mail, ale v pracovní době ve všední dny je lepší požádat o změnu telefonicky, protože bude vyřízena rychleji.

Stále hledáte odpovědi?

Máte-li další dotazy, vyplňte prosím níže uvedený formulář.