Dodací podmínky
Způsoby dodání a náklady
Způsoby dodání a náklady
- Doba dodání v České republice: 2-4 pracovní dny
- Náklady na doručení v České republice: 149 Kč
- Nad 4000 Kč doručení zdarma
- O víkendech a svátcích jsou služby zákazníkům, zpracování objednávek a doručování pozastaveny.
Sledování zásilek
Sledování zásilek
Číslo zásilky najdete v e-mailu zaslaném kurýrní službou.
- Zákaznický servis GLS je prvním kontaktním místem pro informace o doručování zásilek.
- Sledování zásilek GLS: kliknutím sem můžete zkontrolovat stav doručení vaší zásilky zadáním čísla zásilky.
- Webové stránky společnosti GLS, další kontakty: klikněte zde
Moje zásilka má zpoždění
Moje zásilka má zpoždění
Jste si jistý, že jdete pozdě? Dodací lhůty se počítají v pracovních dnech. Kurýrní služby nejsou dostupné o víkendech, státních svátcích a prázdninách.
- Číslo zásilky najdete v e-mailu, který obdržíte od společnosti GLS.
- Pomocí čísla zásilky můžete zkontrolovat stav své zásilky na webových stránkách společnosti GLS: https://gls-group.com/CZ/cs/sledovani-zasilek.
- Pokud od poslední aktualizace uplynulo několik pracovních dnů, kontaktujte zákaznický servis společnosti GLS.
- Kontaktní hodiny společnosti GLS: 7:00 až 18:00 v pracovní dny.
- Centrální telefonní číslo GLS: +420 567 771 111
- Další kontakty na společnost GLS: klikněte zde!
- Stav objednávky můžete sledovat pouze na našich webových stránkách, které jsou po předání zásilky kurýrovi uzavřeny.
Jak mohu změnit doručovací adresu?
Jak mohu změnit doručovací adresu?
Chcete-li změnit doručovací adresu, kontaktujte kurýrní službu.
- DŮLEŽITÉ! Při objednávce prosím zadejte správně svou e-mailovou adresu a telefonní číslo!
- Před doručením vás kurýrní služba e-mailem informuje o předpokládané době doručení.
- Kontaktujte kurýrní službu pomocí některého z kontaktních údajů uvedených ve zprávě.
Mohu balíček otevřít před jeho obdržením?
Mohu balíček otevřít před jeho obdržením?
- Balíček nemůžete rozbalit dříve, než jej obdržíte.
- Pokud si nejste jisti obsahem balíčku, pokud je obal poškozený nebo pokud jste si objednali křehké výrobky, natočte si prosím rozbalování na video, aby byly výrobky zřetelně vidět.
- V případě poškození nebo nedostatku bude reklamace předána kurýrní službě a záznam může urychlit posouzení a napomoci úspěšnému procesu.
Co se stane, když zásilku odmítnu?
Co se stane, když zásilku odmítnu?
- Balíček nám bude vrácen.
- Pokud jste zaplatili předem, iniciujeme vrácení peněz u příslušného poskytovatele služeb.
- V souladu se zákonem vám vrátíme částku sníženou o poplatek za doručení.
- Pokud si kurýrní služba za vrácení účtuje další částku, budeme ji v souladu se zákonem účtovat také zákazníkovi.
- V budoucnu bude možné zadat objednávku v našem obchodě pouze na základě platby předem.