Denní nabídka

  • Dodací lhůta

    2-4 pracovní dny

  • Dodání zdarma

    Nad 4.000 Kč

  • Skladem

    Všechny produkty skladem

  • Záruka vrácení zboží

    180 pracovních dnů

FansBRANDS®

Informace o doručení

FansBRANDS® garantuje rychlé doručení! Podmínky doručení jsou jednoduché a přehledné! Prosím, podívejte se na naše Informace o Doručení, abyste měli co nejlepší zážitek!

Dodací podmínky

Způsoby dodání a náklady

  • Doba dodání v České republice: 2-4 pracovní dny
  • Náklady na doručení v České republice: 149 Kč
  • Nad 4000 Kč doručení zdarma
  • O víkendech a svátcích jsou služby zákazníkům, zpracování objednávek a doručování pozastaveny.

Sledování zásilek

Číslo zásilky najdete v e-mailu zaslaném kurýrní službou.

  • Zákaznický servis GLS je prvním kontaktním místem pro informace o doručování zásilek.
  • Sledování zásilek GLS: kliknutím sem můžete zkontrolovat stav doručení vaší zásilky zadáním čísla zásilky.
  • Webové stránky společnosti GLS, další kontakty: klikněte zde

Moje zásilka má zpoždění

Jste si jistý, že jdete pozdě? Dodací lhůty se počítají v pracovních dnech. Kurýrní služby nejsou dostupné o víkendech, státních svátcích a prázdninách.

  • Číslo zásilky najdete v e-mailu, který obdržíte od společnosti GLS.
  • Pomocí čísla zásilky můžete zkontrolovat stav své zásilky na webových stránkách společnosti GLS: https://gls-group.com/CZ/cs/sledovani-zasilek.
  • Pokud od poslední aktualizace uplynulo několik pracovních dnů, kontaktujte zákaznický servis společnosti GLS.
  • Kontaktní hodiny společnosti GLS: 7:00 až 18:00 v pracovní dny.
  • Centrální telefonní číslo GLS: +420 567 771 111
  • Další kontakty na společnost GLS: klikněte zde!
  • Stav objednávky můžete sledovat pouze na našich webových stránkách, které jsou po předání zásilky kurýrovi uzavřeny.

Jak mohu změnit doručovací adresu?

Chcete-li změnit doručovací adresu, kontaktujte kurýrní službu.

  • DŮLEŽITÉ! Při objednávce prosím zadejte správně svou e-mailovou adresu a telefonní číslo!
  • Před doručením vás kurýrní služba e-mailem informuje o předpokládané době doručení.
  • Kontaktujte kurýrní službu pomocí některého z kontaktních údajů uvedených ve zprávě.

Mohu balíček otevřít před jeho obdržením?

  • Balíček nemůžete rozbalit dříve, než jej obdržíte.
  • Pokud si nejste jisti obsahem balíčku, pokud je obal poškozený nebo pokud jste si objednali křehké výrobky, natočte si prosím rozbalování na video, aby byly výrobky zřetelně vidět.
  • V případě poškození nebo nedostatku bude reklamace předána kurýrní službě a záznam může urychlit posouzení a napomoci úspěšnému procesu.

Co se stane, když zásilku odmítnu?

  • Balíček nám bude vrácen.
  • Pokud jste zaplatili předem, iniciujeme vrácení peněz u příslušného poskytovatele služeb.
  • V souladu se zákonem vám vrátíme částku sníženou o poplatek za doručení.
  • Pokud si kurýrní služba za vrácení účtuje další částku, budeme ji v souladu se zákonem účtovat také zákazníkovi.
  • V budoucnu bude možné zadat objednávku v našem obchodě pouze na základě platby předem.

Stále hledáte odpovědi?

Máte-li další dotazy, vyplňte prosím níže uvedený formulář.