Vrácení výrobku, výměna
Stáhněte si formulář pro vrácení zboží
Stáhněte si formulář pro vrácení zboží
- Pokud ji nemáte, stáhněte si formulář pro vrácení! Stáhněte si ho v digitální podobě (Adobe Acrobat Reader, funkce vyplnění) nebo si ho vytiskněte.
Jak mohu výrobek vyměnit?
Jak mohu výrobek vyměnit?
Pokud chcete jiný produkt, postupujte podle níže uvedených pokynů:
- Vraťte výrobek!
- Vrátíme vám cenu vaší objednávky.
- Objednejte si produkt, který chcete!
Kdy nám máte výrobek vrátit?
Kdy nám máte výrobek vrátit?
- Pokud nejste s obdrženým produktem spokojeni.
- Pokud vám při zkoušení nevyhovuje velikost.
- Pokud byl výrobek při přepravě poškozen (k prokázání této skutečnosti je třeba pořídit video z otevření balíku, na kterém bude vidět, jak kontrolujete obdržené výrobky).
- Pokud je výrobek výrobně vadný, přestože byl před odesláním zásilky zkontrolován. Jedná se o záruční problém.
- O záruční problém se jedná také tehdy, pokud je výrobek navzdory používání v souladu s návodem k použití jakkoli poškozen (např. praskne zip, uvolní se šití).
- Poškození vzniklé nesprávným používáním výrobku, které má za následek, že výrobek NENÍ a nebude vrácen (např. obnošené nebo rozbité boty, roztržené tričko, roztržená bunda, rozbité ušní boltce, trička vypraná při nevhodných teplotách - změnila barvu). Výrobní vady lze velmi snadno odlišit od nevýrobních vad, proto u těchto typů vad NEVRACEJTE nic bez předchozí konzultace.
Jak nám produkt vrátit?
Jak nám produkt vrátit?
Provide an answer to the question here, with as much detail as possible to help your customers.
- Pokud ji nemáte, stáhněte si formulář pro vrácení! Stáhněte si ho v digitální podobě (Adobe Acrobat Reader, funkce vyplnění) nebo si ho vytiskněte.
- Zabalte výrobek s vyplněným formulářem pro vrácení (pokud jste jej vyplnili digitálně, můžete jej pouze odeslat e-mailem)! Krabici od bot také do něčeho zabalte.
- Náklady na zpětné zaslání vám nevrátíme.
- Vraťte jej prosím na následující adresu (toto by měl být příjemce): Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3.
- V žádném případě nepožadujte zaslání na dobírku! Žádná zásilka na dobírku nebude přijata a bude vám vrácena!
Jakmile obdržíme balíček, zkontrolujeme stav a podle potřeby odsouhlasíme údaje, zahájíme splácení u poskytovatelů finančních služeb. Částka bude připsána na váš účet do dvou týdnů podle pokynů banky.
DŮLEŽITÉ! Pokud si to nepřečtete, můžete dostat strach...
DŮLEŽITÉ! Pokud si to nepřečtete, můžete dostat strach...
- Pokud máte jakékoli dotazy nebo si nejste jisti, kontaktujte náš zákaznický servis! Telefon: +420 (2) 288 814 19
- Vraťte obdržený dárek! Při objednávání náhradního výrobku si můžete dárek opět vybrat. Pokud dárek nevrátíte, nemůžeme vám vrátit peníze.
- Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3 - (pokud jej zašlete na adresu uvedenou na faktuře, nikdo jej neobdrží).
- Zásilky na dobírku NEPŘIJÍMÁME! V takovém případě vám bude zásilka vrácena zpět.
- Přijímáme pouze vrácení výrobků ve stavu z výroby s neporušeným obalem. Špinavé, vyprané, zapáchající, roztrhané, rozbité, pomačkané, opotřebované výrobky NEBUDOU přijaty. Pokud nám něco takového zašlete, zašleme vám to zpět za 149 Kč. V případě zrušení objednávky vám peníze NEBUDOU vráceny!
- Špinavé boty se zaprášenou podrážkou NEBUDOU vzaty zpět! Pokud boty vracíte, zabalte je prosím do krabice od bot! Plnou krabici od bot NEBEREME zpět bez ohledu na její obsah!
- Náklady na vrácení výrobku nese zákazník a nelze je vrátit. Vyberte si nejlevnějšího poskytovatele!
- Pokud jste si zvolili platbu online, hodnotu vráceného zboží vám vrátíme přímo prostřednictvím zvolené platební platformy.
- Pokud jste objednávku zaplatili na dobírku nebo bankovním převodem, sdělte nám prosím číslo svého bankovního účtu a my vám hodnotu vráceného zboží vrátíme.
- Vrácená částka bude připsána na váš účet do 14 pracovních dnů od obdržení vráceného zboží.