Velká cena Las Vegas nabídla ve druhém tréninku vzrušující a v jistých ohledech i překvapivou podívanou. Lando Norris, jezdec stáje McLaren, dominoval časomíře se svým nejlepším kolem, kterým vybojoval první místo před nečekaným pronásledovatelem – teprve devatenáctiletým Antoniem Antonellim, jehož debut v oficiálním víkendovém programu Formule 1 nenechal nikoho na pochybách o jeho talentu. Třetí skončil Charles Leclerc, který opět potvrzuje své místo mezi nejlepšími piloty současného pole.
Fanoušci byli během pátečního večera obdarováni nejen nezvyklým pořadím, ale i samotným průběhem tréninku. Trať v Las Vegas totiž nabídla pilotům nejednu záludnost – proměnlivé podmínky a překvapivě nízké teploty silně ovlivnily výkon pneumatik i chování monopostů na trati. To nahrávalo strategickým manévrům týmů i jednotlivým jezdcům, kteří museli hledat dokonalou rovnováhu mezi agresivitou a opatrností.
António Antonelli, kterého dočasně angažovala stáj Mercedes, zaujal nejen stabilitou svého výkonu, ale i svým klidem za volantem, který by mu mohl závidět kdejaký ostřílený jezdec. Už během druhé poloviny tréninku Antonelli naznačoval, že patří mezi nejrychlejší na trati, když překonával jak svého týmového kolegu, tak několik zavedených hvězd šampionátu. S jeho talentem je velmi pravděpodobné, že v budoucnosti bude patřit mezi pravidelné účastníky velkých cen.
Zatímco Norris dokázal využít ideální okamžik pro svůj kvalifikační pokus a vyšvihl se na vrchol tabulky, další favorité museli bojovat nejen s vlastní technikou, ale i se soupeři v hustém provozu. Leclerc, jenž se umístil na třetí příčce, získal cenné zkušenosti s novými směsmi pneumatik, které podle jeho slov zatím být uspokojivě zahřívány pouze během delšího úseku. To by v ostrých závodních podmínkách mohlo výrazně ovlivnit výsledky nejen Ferrari, ale i dalších týmů, které bojují o přední příčky.
Fanoušky také jistě potěšil návrat staronových rivalit na trati. George Russell a Max Verstappen si několikrát tvrdě vyměnili pozici, což naznačuje, že nás v neděli čeká ostrý souboj o každé místo. Přestože se Russell v závěru propadl mimo nejlepší pětku, jeho tempo bylo zejména ve střední části tréninku velmi konkurenceschopné. Verstappenova Red Bull byl naopak viditelně nervózní a tým čeká ještě hodně práce na nastavení a vyvážení na specifické lasvegaské trati.
Pozornost je také upřena na pneumatiky – obě směsi se chovají ve studeném pouštním večeru jinak, než na jaké jsou týmy zvyklé. To komplikuje nejen strategie, ale i prostá měření výkonnosti během krátkých simulací kvalifikačních kol. Předpovědi počasí slibují obdobné podmínky i na další tréninky a kvalifikaci, což znamená, že karta s překvapením může být pečlivě ukryta až do samotného závodu.
Na závěr stojí za zmínku, že Las Vegas opět posílilo svou pověst jako město extravagance a dramatických závodních scénářů. Kromě rychlých monopostů a talentovaných jezdců je to právě unikátní atmosféra nočního závodění, která vrhá Formuli 1 do zcela nových světel. Zůstává jen otázkou, kdo dokáže v kasínu rychlosti otočit svůj osud ve svůj prospěch a stát se dalším vítězem neuvěřitelného příběhu v pouštním městě světel.